wtorek, 22 kwietnia 2014

Szaleństwo promocji: Tydzień 1, czyli -49% w Rossmannie na podkłady, pudry, róże, broznery i korektory. Co kupiłam?

Jednak cierpliwi zostają wynagrodzeni. Czekałam i czekałam na ponowną promocję -40% na całą kolorówkę, no i się doczekałam :) W końcu mogłam zakupić kilka rzeczy, które chciałam nabyć już dawno, jednak cena mnie nie zachęcała... A tu nagle BUM i mamy nawet -49% w Rossmannie na kosmetyki kolorowe. Promocja jest podzielona na 3 etapy:
  • 22 - 27 kwietnia: podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory,
  • 28 kwietnia - 4 maja: tusze, cienie, kredki, eyelinery,
  • 5 - 11 maja: szminki, konturówki i inne produkty do ust, lakiery i produkty do paznokci.
Nie tylko Rossmann szaleje z promocjami. Drogeria Natura również wprowadza w życie -40% na całą kolorówkę w dniach 28 kwietnia - 5 maja :) 

A myślałam, że trochę oszczędzę w tym miesiącu... Chyba jednak nie dam rady ;) Mam tylko nadzieję, że wystarczy mi kasy na kilka drobnych szaleństw :)

Oczywiście nie byłabym sobą, kiedy bym nie odwiedziła Rossmanna już dzisiaj i nie zrobiła zakupów. Odhaczyłam kilka pozycji z wish listy kosmetyków do makijażu. Różu i bronzera nie posiadałam do tej pory w swojej kolekcji żadnego (wiem, dziwne), dlatego to był mój najważniejszy zakup. Nie celuję zbytnio w kosmetyki z wysokiej półki, jeszcze przyjdzie na to czas. Mimo dużych promocji, staram się podchodzić do zakupów rozsądnie. 49 zł za róż to dla mnie kosmiczna cena, 25 zł brzmi już lepiej, ale to i tak nadal dużo jak na kosmetyk do makijażu tego typu (przynajmniej jak dla mnie). Niektóre pokusy  będą musiały poczekać. 

Moje zakupy (na razie):















  • Lovely, Sunny Powder, Słoneczny puder do twarzy i ciała z drobinkami (KWC) - 7,90 zł,
  • Wibo, Róż z jedwabiem i witaminą E (KWC), odcienie 1 i 2 - 4,99 zł sztuka,
  • Manhattan Clearface, Compact Powder, Antybakteryjny puder w kamieniu (KWC), odcień 70 Vanilla - 11,72 zł,
  • Wibo, 4 in 1 Concealer Palette, Paleta korektorów do twarzy (KWC) - 6,59 zł.

A za tydzień wybieram się do Rossmanna po:

  • Eyeliner Eveline Celebrities i/lub
  • Eyeliner Maybelline Lasting Drama Gel.

A do Drogerii Natury po:

  • Puder matujący Essence, All About Matt,
  • Korektor Catrice, Camouflage Cream,
  • Zestaw do brwi Essence,
  • Pędzel do różu, Essence.

Co jeszcze mi się marzy?

Klasyka, wszyscy znają, ja też bym chciała poznać bliżej:

  • Podkład Revlon ColorStay for Oily Skin 24 Hrs,
  • Podkład Bourjois Healthy Mix,
  • Podkład Bourjois 123 Perfect Foundation,
  • Podkład Rimmel Wake me up,
  • Róż Bourjois 16 Rose Coup (?),
  • Korektor Bourjois Healthy Mix,
  • Kredka do oczu Max Factor 090 Natural Glaze,
  • Tusz do rzęs Max Factor, Masterpiece Max,
  • Tusze do rzęs Max Factor 2000 Calorie,
  • Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum' Express.

Ostatni tydzień promocji w Rossmannie interesuje mnie najmniej, ponieważ nie potrzebuje (na razie) więcej produktów do ust, a w kwestii lakierów do paznokci mam bana na zakupy, bo mam ich również dużo. Jedyny lakierowy zakup jaki by mnie mógł kusić w Rossmannie to lakiery Lovely Rio oraz Lovely Baltic Sand. Ale mam zamiar bronić się wszystkimi siłami. Nie wiem jak mi to wyjdzie ;).


Pozdrawiam, 

Aurora

1 komentarz: